Assalamualaikum....jom bace blog yang ntah pape ni..bace jer per yg aku nak share..hehe.. comment la pape pun... i love u...

Selasa, 28 Februari 2012

bila kami bersama....

my besfren........ syg sgt kat korang...
liza, ez's, zura, shida, kina, yan.
Lama dah nak update blog ni psl kengkwn aku yg paling baik , best, n sporting...
aku kwn ngn dieorg ni dari sek rendah lagi..... dah sehati sejiwa la kira nya....

tak igt la bp hb,,, aku der kuar ngn mereka2 ini.. p jejalan kat alamanda.... rancang yer nk tgk wayng cite len, tp dah full.. ade pun tmpt yg dpn2 jer.. tk nk ar.. sakit tengkuk kot.... last2 ktorg tgk cite len.. cite melayu gak .. tajuk yer... misteri jalan lama kot.... mak ai... dh mcm cite ultraman dah aku tgk.... huhuhu

hbs tgk wyg kite p jejln kat situ2 la.. ade yg sopingg.... puan azura soping wallet, cik ziana beli kasut glamer n baju.... aku ngn ez's beli big apple... bese la my feberet,,, donut... 

jom layan jer gambar ni....

sesampai jer mkn....




sebelum mkn..... ni la keje yer...
comel....
puss boot 2
ni lagi comel.... hehehe

kina n me
zura n me
me n ez's
tunggu cik ziana sopinnggg....
kasut.....
suke sgt....
tergaya2..

                          









                                                                                                                                                                                      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan