Assalamualaikum....jom bace blog yang ntah pape ni..bace jer per yg aku nak share..hehe.. comment la pape pun... i love u...

Isnin, 18 Julai 2011

kisah hati.....

Beberape hari ni.. aku rajin plak.. nak jenguk2 blog  ni...
Ramadhan dah makin dekat...
aku hepy.. aku gumbira.. n aku tak sabar nak smbut ramadhan...
tp dalam mase yg same aku sedih..
bile aku teringatkan 2 insan yg aku sayang sgt.....
2 insan yang buat kan aku dapat melihat kat dunia ni....
tp aku reda ats segala yer.... 
Allah swt menurun dugaan hidup kpd ku...
sbb die tau aku mampu mengahadapi yer...

MAK........
ida sayang mak... 
ida rindu kat mak... 
mak pergi tinggal kan ida sendiri...
sendiri menghadapi segala yer sendiri....
kekdg ida rase tak kuat untuk ini..
tp ida tau ida mesti hadapi juga....
walau dengan ape cara sekali pun.
ida tau Allah swt selalu ade bersama hamba yer.....
kekadang ida teringin nak jmp mak...
walaupun dlm mimpi... 
hanya untuk melepas kan rindu
Ida doakan mak bahagia, aman disamping Nya....
IDA RINDU MAK...... :-(

BONDA TERSAYANG..... 

ABAH.....
Adik rindu kat abah....
sejak adik umur 3thn,
abah pegi meninggalkan adik...
adik tak puas merase kasih syg, peluk abah...
tak bayak kisah kite yg dapat adik nak ingat...
mase abah tinggal adik.. adik kecil lagi...
tak phm ape tu kasih, sayang...
yg adik tau.. abah adalah abah adik...
abah p medang adik nak ikut...,
abah p tgk bola kat padang adik nak ikut...
tu jer yg adik ingat....
adik doakan abah bahagia, aman disamping Nya....
ADIK RINDU ABAH........ :-( 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan