Assalamualaikum....jom bace blog yang ntah pape ni..bace jer per yg aku nak share..hehe.. comment la pape pun... i love u...

Isnin, 18 Julai 2011

projek terbaru ckit

dah lamer tak masuk blog ni... 
ade jer bende nak kongsi.. 
tp tak sempat nak jengah..
skrg ni agak rajin ckit.. 
de la buat bende2 yg berpaedah tuk diri sendiri..
aku de buat brooch, keychain, dan 
yang paling tak caye org de la jait manik...
mengait pun ade gak.. cume bende ni kene ikut mood la...
hehehehehe....
Alhamdulillah.. ade la rejeki Alla swt bagi...

ti ade mase aku upload gmbr .. hasil keje ku...
manik tu aku banyak blajar dr zura.. die la sifu aku..
tlg cari warna.. tlg bg idea.. tq sayang...

brooch ngan keychain tu.. 
aku dpt dr dlm fb.. buat gune kain felt.. 
mula2 sepupu aku yg buat bende2 ni..
pas tu aku pun terjebak..
hmmm......... best gak layan...
aku b'jaya m'hasut bebudk opis tuk join buat bende ni...
dieorg pin layannnnnnn.... aku on jer..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan